رونیکارونیکا، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

تیام

چهار دست و پا ده ماه و نیمگی برای اولین بار

1394/9/29 8:59
نویسنده : نگار
204 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

امروز آخرین روز دوری از تو بعد از 12 روزه

12 روز تلخ و طاقت فرسا...

امروز دل توی دلم نیست. و دارم پر میکشم. 

میدونی چیه؟ یادته گفتم چارچنگولی نرفتی... و سینه خیز هم نرفتی... ویادته که گفتم خیلی دلم میخواد در این حالت ببینمت؟ خب... توی این 12 روز تو چهار دست و پا رفته ای... و من نبودم که ببینم... ولی خیییییلی خوشحالم. فقط فیلماتو دیدم. و خدا میدونه چه ذوقی کردم. ای جاااانم... چرا این حس انقدر خوشاینده... چطور من اینهمه عاشقم؟ و پدرت... که اونم وسط دریاست و نفسش ازشنیدن این خبر حبس شد و پر کشید از شادی...

عشقمی

عمرمی

تمام دنیامی رونیکا

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیام می باشد