رونیکارونیکا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

تیام

كچل كچل كلاچه

1395/5/25 15:04
نویسنده : نگار
171 بازدید
اشتراک گذاری

زيباي نازنينم

درست همون روزي كه پست مربوط به 18 ماهگيتو گذاشتم واكسن 18 ماهگي رو زدي. و چه سخت بود....

اصولا تو بسيار بچه مقاومي در برابر درد هستي و جز در مواردي كه واقعا دردت نياد گريه نمي كني. (البته اينم بگم كه من خيلي سعي كردم تو رو از درد نترسونم. مثلا وقت هايي كه زمين مي خوري اصلا به روي خودم نميارم . حتي گاهي كه كمي دردت مي گيره فقط قيافه ات كمي توي هم ميره و بعد كه ميبيني من و پدرت اصلا واكنش خاصي نشون نميديم متوجه ميشي كه اتفاق خاصي نيفتاده) . به همين دليل هم وقت هايي كه از درد گريه مي كني مي فهمم كه واقعا داري درد مي كشي و بهونه گيري الكي نيست.

واكسن سخت 18 ماهگي را يكي توي دست و ديگري توي پات زدن. چند ساعت اول خوب بودي اما به تدريج دردت شروع شد طوري كه ديگه پاتو زمين نميذاشتي و راه نرفتي. دست ما يا خودت اگه به پات مي خورد به گريه ميفتادي . به اين طريق فقط بغل مي خواستي و بسيار بسيار مظلوم شده بودي. شبش هم تب كردي و فقط و فقط بغل منو ميخواستي كه راه برم و برات ترانه هاي مورد علاقه ات رو بخونم. در نهايت ديديم قطره هاي استامينوفن فايده نداره و نه تبت پايين مياد و نه آروم ميشي كه بتوني بخوابي. به همين دليل مجبور شدم عليرغم ميل باطنيم از شياف استامينوفن برات استفاده كنم... . دو روز راه نرفتي و مدام از من و بابا احسان بغل ميخواستي... و انقدر مظلوم و بي پناه شده بودي كه بعدش فكر كردم ايكاش مرخصي گرفته بودم. خدا رو شكر از روز دوم با ترس و احتياط و كمي درد و البته با پيگيري و سخت كوشي كه خاص خودته پاتو زمين گذاشتي و دوباره به راه افتادي.

از ديگر اتفاقات مهم اخير اين بود شنبه 23 مرداد 95 ما شما رو كچل كرديم!!‌ اميدوارم بعدها با ديدن عكس هات از دستم عصباني نشي. واقعيت اينه كه موافق ها و مخالف هاي ايده تيغ زدن سر تو (كه با هدف پر پشت شدن موهات انجام شد) زياد بودن. و من در نهايت (عليرغم ميل باطني بابا احسان) به طب سنتي اعتماد كردم و موهاتو به كمك آرايشگر كودك و پنجه ي طلايي بابا احسان از ته زدم. باشد كه موهايت پر پشت گردد!!! جالب اينجاست كه خودت به سرت دست مي كشي و ذوق مي كني. و اصلا از ديدن خودت توي آيينه تعجب نكردي.

كچل خوشگل من دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیام می باشد