رونیکارونیکا، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

تیام

اولين كلمات

1395/6/29 10:07
نویسنده : نگار
202 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من سلام

29 شهريور 95 و شما 19 ماه و نيمه هستي

راسته كه ميگن سن 18 ماهگي نقطه عطف زندگي بچه هاست. تو واقعا بزرگ شدي. تلاشي كه واسه حرف زدن مي كني قابل ستايشه . مرتب مي خواهي با كلمات نامفهوم منظورتو برسوني كه البته من در اكثر مواقع متوجه ميشم ولي خب گاهي  وقت ها هم واقعا متوجه منظورت نميشم.

چند وقتي هست كه منو بيشتر ماما صدا مي كني تا بابا. هرچند هنوز گاهي هم بهم بابا ميگي... ولي بيخيال ! خنده

چند وقت پيش كه داشتم با عروسكت كه به شكل سگ بود باهات بازي مي كردم و صداي هاپ هاپ در مياوردم ناگهان متوجه شدم كه داري مي گي " هاپ". خيلي آروم و با ناز مي گفتي هاپ و من اولش باورم نميشد. بعد چند بار ازت پرسيدم هاپو چي ميگه: گفتي هاپ... . واااي خدا براي مني كه مدت هاست منتظر يه كلمه غير بابا از تو بودم اين يه معجزه بود. در اولين تماس تصويري با بابا احسان و همينطور با بابا ناصر و مامان زري اين هنرو رونمايي كردم. بابا احسان كه واقعا هيجان زده شده بود و سر از پا نميشناخت.

اما چيزي كه خيلي هيجان انگيز بود اين بود كه يه روز توي خونه راه مي رفتي و مي گفتي "پا پا پا....". منم با هيجان و البته كمي ترديد پاي خودتو نشونت دادم و گفتم اين چيه؟ گفتي " پا ". بعد پاي خودم و بعد پاي عروسكتو....  دقيقا متوجه كلمه پا شده بودي و اداش مي كردي. جالب اينجاست كه كلمه "پا" رو با تشديد محكمي روي "پ" ادا مي كني.

پريروز هم ديدم كه يك سي دي كه عكس يك نوزاد روش چاپ شده بودو برداشتي و راه مي ري و با خودت مي گي : ني ني ، ني ني .... . واااااي رونيكا نمي دوني چقدر ذوق زده شدم. فوري رفتم چند تا كتاب كه عكس چند تا بچه مختلف روش بودو نشونت دادم و پرسيدم اين چيه؟ خيلي قشنگ با صداي بمي مي گفتي : "ني ني". فوري فيلمي ازت تهيه كردم و براي احسان فرستادم. احسان ذوقمرگ شده بود.

آره نازنينم... اينا اولين كلمات تو بودن كه در فاصله چند هفته ادا شدن. بعد از راه رفتنت اين هيجان انگيزتزين اتفاق زندگيم بود... .محبت

تو بهشت مني رونيكا.

و من با تو خيلي خوشبختم.

دوستت دارم

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیام می باشد