رونیکارونیکا، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

تیام

بيا بيا بيرون بيا

1395/11/6 9:40
نویسنده : نگار
1,125 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

ميخواستم بذارم وبلگتو مصادف با تولد دوسالگيت آپديت كنم ولي دلم نيومد اين مطلبو الان نذارم.

راستش توي چند وقت اخير ما با كار كردن شكمت يكم مشكل داشتيم. پيش ميومد كه براي چندين روز شكمت كار نكنه و اذيت بشي. يكي از كارهايي كه من مي كردم اين بود كه تو رو به صورت وضعيت لگن بغل مي كردم و برات مي خوندم:

بيا بيا بيرون بيا

از دل من بيرون بيا

با اين فشار

با اون فشار

بيرون بيا

بيا بيا

درست مثل قصه شلغم گردن كلفت كه از دل خاك بيرون نميومد و كشاورز و بقيه اهل و عيالش براش مي خوندن:

بيا بيا

بيرون بيا

از دل خاك بيرون بيا

با اين تكون

يا اون تكون

بيرون بيا

بيا بيا

 

حالا ديگه خودت هم عادت كردي و هر وقت داري اذيت ميشي مياي توي بغل ما ميشيني و ازمون ميخواي اين آهنگو برات بخونيم.

منتهي جالب قضيه اينه كه چند روز پيش ديديم دارم براي خودت اين شعرو با اين مضمون زمزمه ميكني:

پي پي

پي پي

بيا برو

بيا برو

پي پي

پي پي خنده

من و بابات غش كرديم از خنده!

خب چه ميشه كرد.... همه بچه ها اول از همه يه توپ دارم قل قليه ياد ميگيرن دختر ما "پي پي بيا" ميخونه....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیام می باشد