رونیکارونیکا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

تیام

کودک بی آزار من

1393/5/12 11:37
نویسنده : نگار
320 بازدید
اشتراک گذاری

یک چیزی رو می خوام بدونی...

همه میگن سه ماه اول بارداری سخت ترین زمانشه. اما تو واقعا اذیتم نکردی.

-حالت تهوع و استفراغ؟!

-خیلی کم... خیلی خیلی کم!

یکی دو ماه اول خیلی خواب آلود بودم و به شدت گرسنه ام بود. ولی نه ویار خاصی، نه اینکه از چیزی بدم بیاد، نه بویی اذیتم می کرد، نه از چیزی چندشم می شد... فقط خسته وگرسنه بودم! همین گرسنگی شدید باعث شد من در عرض سه ماه، چهار کیلو وزن اضافه کنم. چون همه چیزی می خوردم. همه چیز دوست داشتم. شیرینی ، ترشی، شوری، ... همه ی غذاهای همیشگی که دوست داشته و دارمو خوردم. میدونی که... کلا آدم بد غذایی نیستم و تقریباً همه چیز می خورم! ولی این اشتهای بی پدر... نصفه شب از خواب بیدارم می کرد و منو پای یخچال می برد.

اما حالا که حدوداً سه ماه و نیمته من هم اشتهام به حالت عادی برگشته و هم انرژیم بیشتر شده... مخصوصا الان که توی بحبوحۀ دفاع از پروژه ام هستم خیلی ازت ممنونم. چون واقعا هم انرژی می خوام، هم سلامت و آرامش... تو هر دو رو به من دادی کوچولو...

بازم میگم. یک چیزی رو بدون! من رو اصلاً اذیت نکردی... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیام می باشد