رونیکارونیکا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

تیام

اتاق تازه...

1393/6/21 14:49
نویسنده : نگار
361 بازدید
اشتراک گذاری

هر چیز تازه ای ذوق داره... 

دیروز وسایل تخت و کمدت رو خریدیم؛ با این حساب میشه گفت بخش اعظم سیسمونی شما تامین شد. چند روز پیش هم رفتیم خیابون بهار و کلی از خرده ریز های مورد نیازت رو خریدیم. نمی دونی چه ذوقی دارم. همه چیزهایی که توی مغازه ها برای نوزادها گذاشتن، به طرز عجیبی هیجان آور و زیبا هستن. دلم می خواد همه اش رو برات بگیرم... حیف که اتاقت خیلی کوچیکه و من باید برای خرید هر تکه از وسایلت اول فکر جاشو بکنم... . این چند روز که دنبال تخت وکمدت بودیم، بابا احسان مدام متر دستش بود و ابعاد وسایلی که میدیدیم رو اندازه می زد و برای جادادنشون حساب و کتاب می کرد. یافت آباد رو زیر و رو کردیم، به نمایشگاه "مادر، کودک، نوزاد" هم سر زدیم، حتی از مامان زری هم نظر خواهی کردیم، اما وسیله ای به دلمون بشینه پیدا نشد. تا اینکه دیروز رفتیم فروشگاه "نی نی سالن" که روبروی پارک ساعی بود و الحق که وسایلش هم از لحاظ طرح و ررنگ تک بود و هم از لحاظ کیفیت خیلی بالاتر از اجناس یافت آباد بود. دو تا مدل دل ما رو برد اما چون نتونستم تصمیم گیری درستی انجام بدم از احسان خواهش کردم برگردیم و با مامان زری دوباره بیایم تا بتونم تصمیم بگیرم. و اینطوری بود که با  اعلام نظر نهایی مامان زری، یکی از مدل ها انتخاب شد و ما سرویس شما رو سفارش دادیم....

اما موضوع هیجان انگیز تر این بود که امروز اتاق مخصوص شما رو رنگ آمیزی کردیم... و چه رنگ ملوسی... و چه رنگ شادی... صورتی با تم کمی از بنفش... سه ضلع کمرنگ و یک ضلع پررنگ.... امروز که اتاقت رو رنگ شده دیدم عاشقش شدم. مطمئن هستم که تو هم عاشق اتاقت می شی... هزار جور برنامه براش داریم. انشالله هر وقت آماده شد عکسش رو برات اینجا خواهم گذاشت...

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تیام می باشد